sunnuntai 9. syyskuuta 2012

Tiedoksi

Osaan yhtä sun toista (enimmäkseen tarpeetonta), mutta markkinointi minulla ei ole hallussa. Nyt kun olen saanut karkoitettua kaikki lukijani, markkinoin täällä taidenäyttelyä, joka on minulle ihka ensimmäinen. Siis ihka ensimmäinen oma. Tai äidin kanssa yhteinen, mutta yhtä kaikki oma.

Sastamalassa, Kulttuuritalo Jaatsilla on lokakuun kaksi ensimmäistä viikkoa varattu näyttelylle "Alkuja". Avajaiset sunnuntaina 30.9. klo 12 alkaen. Että tervetuloa, jos nyt joku sattuu täällä pyörimään. Täällä ei ehkä pyöritä sattumanvaraisesti, vaan tänne tullaan jotain tarkoitusta varten. Ainakaan minä en käynyt täällä koskaan sattumalta ennen kuin muutin tänne. Nyt pyörin kyllä sattumalta siellä sun täällä, pitkin poikin Sastamalaa.

Olen juuri lähdössä Kiikkaan lastentarvikekirppikselle. Jos osaan perille. En ole siitä ollenkaan varma. Kiikassa on kaunis kirkko, ehkä menen katsomaan sitä, jos en löydä kirpputoria.

2 kommenttia: