torstai 21. helmikuuta 2013

Vastustuskykyä

Korkeammat voimat ovat päättäneet, että olisi aika lopettaa turhanaikainen jaarittelu. Olen useampaan kertaan kirjoittanut tänne tekstiä, mutta en ole saanut niitä julkaistua. Missä lie vika. Mutta yltiöpositiivisena (hahhahhaa) ihmisenä kokeilen vielä.

Päivystän tällä viikolla. Inhoan sitä. Olen huono reagoimaan asioihin nopeasti ja se nyt kuitenkin olisi päivystyksen tarkoitus. Minä olen enemmän hitaan elämän kannalla. Tosin luultavasti vain siitä syystä, että kun ihminen on varustettu näin pitkillä piuhoilla, ei kertakaikkiaan voi elää muuta kuin hidasta elämää.

Olen vaihteeksi flunssassa. Alan epäillä, että minussa on jotain vikaa. Siis jotain muutakin kuin niitä ilmeisiä vikoja. Lääkäriin ei kuitenkaan huvita mennä. Ensi kuussa on terveystarkastus, siinähän se asia hoituu samalla. En tosin saanut lapsukaiselta vatsatautia, joten jonkinlainen vastustuskyky minulla kuitenkin on. Tai ehkä tätä ei pitäisi sanoa. Huomisen vietän sitten vessan lattialle oksennellen. Niin siinä yleensä käy, jopa optimistille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti