perjantai 21. helmikuuta 2014

Lomailua

Loma alkoi oksennuspyykin pesemisellä. Kuinka lohdullista, ettei tarvitse leijua lomafiiliksissä, voi ihan vaan olla arkisesti. Kyllä minä silti mieluummin lomalla olen, aina koti työpaikan voittaa. Oksennusten kanssa tai ilman. Toivon tosin, että taloutemme sairastuneet jäävät yhteen henkilöön. Se ei minun toiveistani tietysti ole kiinni.

Harrastan kaikenlaisia projekteja. Välillä tavoittelen parempaa kuntoa, pienempää vaatekokoa, laajempaa yleissivistystä, mitä milloinkin. Alkuvuodesta aloitin Terve perhe-projektin, koska ennen joulua sairastettu flussa oli niin ärsyttävä. Päätin, että tuputan lapsille joka välissä hedelmiä, jotta heidän vastustuskykynsä kasvaa niin, ettei mikään tauti tartu. Pilkoin niitä aamuin päivin illoin ja lapset söivät hyvällä ruokahalulla. Sen jälkeen olemme kaikki sairastaneet flunssan ja nyt sitten tuli tämä oksutauti. Pöh, sanon minä.

Eivät minun projektini muulloinkaan tuota tulosta. Silti on kiva välillä höyrytä jotain.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti