lauantai 16. toukokuuta 2015

Mehua, mehua

Monta monituista kertaa olen joutunut tilanteeseen, jossa on tullut mieleen, että olin ihan hirveä vaimo. Tänään oli taas yksi näistä hetkistä. Ei ollut yksi tai kaksi kertaa, kun tuhahtelin siippani innostukselle telkkarista tai jostain muusta teknisestä vehkeestä. Minun mottoni sähkölaitteiden kanssa on: mitä vähemmän sen parempi.

Ja nyt olen ihan mennyttä naista. Ostin sellaisen mehuhärpäkkeen. Olen haaveillut siitä jo pitkään, mutta en ole raaskinut ostaa. Löysin kuitenkin tosi edullisen yksilön, vaikka tietysti se ei ole tosiharrastajien mielestä ollenkaan oikeanlainen. Mutta en ole tosiharrastaja, olen vain ihminen, joka haluaa tehdä itse mehua. Onhan minulla sellainen muovinen sitruspuserrin tai mikä lie, jolla saa tehtyä ihan kelvollista appelsiinimehua. Eipä sillä paljon muuta sitten teekään.

Tällä isommalla härvelillä saa kuitenkin mehua vaikka mistä. Ensimmäinen kokeiluni oli omena+päärynä+appelsiini+inkivääri. Hyvää oli, vaikkakin aika tiukkaa. Laitoin inkivääriä reilusti, kun ajattelin, ettei siitä kovin kummoisesti tule mehua. Olin väärässä.

Tässä ensimmäinen lasilliseni. Ei varmasti viimeiseni.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti