perjantai 9. lokakuuta 2015

Terveisiä Anonyymille

Sain Anonyymiltä kommentin, että hän on lukenut blogini lopusta alkuun. Vai olikohan se toisinpäin? Joka tapauksessa kommentti ei jostain syystä blogissa näy, vaikka pitäisi, enkä tiedä mistä se johtuu. Anonyymille kuitenkin terveisiä, että kommentin olen nähnyt ja nostan hattua blogin kahlaamisesta. Siinä on tovi varmaan vierähtänyt. Välillä itsekin mietin, pitäisikö joskus lukaista kaikki tekstit läpi, mutta en ole siihen uskaltanut ryhtyä. Pelkään pahoin, että omien ajatustensa liiallinen tarkastelu saattaa johtaa psykoosiin, tai ainakin hiukan lievempiin mielenterveyden häiriöihin, enkä nykyisten häiriöideni lisäksi kaipaa uusia.

Kävin työterveyshoitajalla. Olen terve kuin pukki. Siis jos päänsisältöä ei lasketa, eikä sitä tässä tapauksessa lasketa, kun en sitä liiemmin levitellyt. Kaikkinensa kuitenkin hiukan harmistutti, koska olisin kovin mieluusti löytänyt jonkun syyn siihen, että nukkuisin koko ajan. Syytä ei ole, joten ei auta muu kuin lisätä liikuntaa, korjata ruokavaliota (todellakin tarvetta) ja toivoa, että se auttaa. Tai sitten vain täytyy hyväksyä se, että minulla on taaperon unirytmi ja sen kanssa on tultava toimeen.

Ihan oikeasti olen tietenkin iloinen siitä, että olen terve. Väsynyt, mutta terve. Voisihan sitä olla väsynyt ja sairas, se vasta kenkkua olisi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti