perjantai 27. marraskuuta 2015

Eri asia

Kokeilin gluteenitonta spagettia. Minun ei pitäisi pastaa syödä lainkaan, olen sen jälkeen ihan turvonnut ja valmis untenmaille. Tämän gluteenittoman version jälkiseuraamukset olivat lievemmät ja makukin oli ihan mainio. Tuoksu ehkä hieman outo, varsinkin keittäessä. Lapsille meni täydestä, eivät edes tajunneet syövänsä jotain tavallisesta poikkeavaa. Ovat hyvin epäluuloisia lapsia, joten kyllä se varmasti aika lähelle tavallista pastaa pääsi. Saatan kokeilla toistekin.

Toissayönä näin unta, että olin ihanassa, rentouttavasssa hieronnassa. Olin niin autuas, että jossain vaiheessa käännyin hiukan kiittääkseni hierojaa. Ja katsos vaan, itse viikatemies siellä minua hieroi. Luiset sormet eivät näemmä hieromista haittaa.

Minulla on tänään vapaapäivä. Palkaton, joten näkyy sitten tilipussissa. Mutta pieni tauko on nyt tarpeen. Enimmäkseen siivoan tulevia synttäreitä varten, mutta teen sen ilolla, kun ei tarvitse mennä töihin. Tulee ihan mieleen koulun joulunäytelmä, jossa katoin pöytää ja lauloin "Ain laulain työtäs tee". Tuntuu uskomattomalta, että olen joskus ihan omasta tahdostani laulanut julkisesti. Nykyisin en laula. Paitsi lastenlauluja, jostain syystä ne ovat poikkeus. En tiedä miksi. Ehkä siksi, ettei niiden tarkoitus ole varsinaisesti laulaminen vaan lasten laulattaminen. Miten se sitten on eri asia? En tiedä. Se vain on.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti